Wednesday, November 21, 2007

Populær serie

I serien "Komplett uforståelege songar vi gjerne syng med på" er turen denne gongen komen til Ante-songen:

Manne gal'gá ædni gán'da læt nu bivnut jå
Håi-lá-lá låi-lá-lá låi-lá-lá låi lá låi-låi-lå.
Håi-lá låi-lá-lá låi-lá-lá låi-lá-lá låi lá låi-låi-lå
Håi-lá låi-lá-lá låi-lá-lá låi-llá-lá låi lá låi-låi-lå

Gå dan gabb'ba bæska biddjala jå baddjeli
de dat baddjenieidat birra jåradæmen - jå
Håi-lá etc.

Gå dan lච'¶egávti biddjala jå baddjelii
de dat dálo-nieidat birra jåradæmen - jå
Håi-lá etc.

Gå dan alit dræssa biddjala jå baddjelii
de dat riv' guniedat birra jåradæmen - jå
Håi-lá-lá låi-lá-lá låi-lá-lá låi lá låi-låi-lå.
Håi-lá låi-lá-lá låi-lá-lá låi-lá-lá låi lá låi-låi-lå
Håi-lá låi-lá-lá låi-lá-lá låi-llá-lá låi lá låi-låi-lå

Neste veke: "Sukiyaki".

4 comments:

Anonymous said...

Kan han vere så god å late vere med heile sake-songen? Den festar seg så i hovudet at den aldri finn vegen ut att før etter for lang tid. Allereie no surrar og går han omkring, heile den klokkereine sylvskimrande stemma åt ho Sissel sykk gjennom øyra alt no. NEI, eg held det ikkje ut, seier eg!

Anonymous said...

Hm. For min del har jeg hatt det mest med "Det fins et land övan rymden" i det siste. Det er verst når jeg får inn "Enstonig ringer"-versjonen, egentlig.

Jeg liker sake, jeg. Særlig litt varm.

Ekornet med den pene halen

Dr. H said...

Dersom det skulle kome sterke oppmodingar frå diverse filifjonker om det same, så kan det hende eg tar til vettet og droppar heile sake-songen. Vi får sjå. Men sake er absolutt godt, ja. Særleg med litt barnetimegodt til.

Anonymous said...

Denne Filfjonkaen (er vi fleire?) er veldig for allsong - veldig for altså... eg seier ikkje meir... Ja eg for min del syng med på det meste - no har eg sunge meg igjennom heile Ante-songen. Må berre innrømme at min samisk har sterk aksent, men ein eller annan stad i verda er vi alle utlendingar som mi gamle mor pla seie det.

Filfjonka - gullstrupen